HEMLIG FEST

Min Make fyllde 40 år i förra veckan. I våras kom en kommentar från min make att du får INTE fixa någon fest för det vill jag inte ha..(tittade allvarligt på mej och menar det verkligen) Lite jävlig som jag är så börjar jag smida en plan. Hörde mej för och snabbt fick jag hjälp på flera håll. Men Men Det måste hållas hemligt annars så drar gubben. *kli i skallen* jag som har så svårt att ljuga. Jesus det här blir väldigt svårt för mej men skam den som ger sej..

Festen gick av stapeln nu i lördags den 27sep.. Jag hade bjudigt hans polare från skogsmästar linjen, arbetskamrater, tyngdlyftar kompisarna samt släkt och vänner.. Det blev en BRAK fest... Hur som helst så undrar ni säkert, Hur han fick  reda på detta.. NÄHÄ du det hade aldrig gått att berätta det utan vi fick göra en annan lösning..
Vi slog på stort och hade planer för att ha en kräftskiva  med bara familjen (Bara han som trodde vi skulle ha det).vi lurade bort honom till syrran och i garaget stod alla hans polare gömda.. FNISS..

Min syrras Make lurade gubben till garaget och när han öppnar dörren.. Han blev sååå ställd. Han hade inte vetat något om detta, inte ens misstänkt...Han visste ingenting. Vi hade lyckas blåsa honom totalt.
 FNISS.. Min make blev mållös vid dörren. han fick fram : vad gör ni här.. Totalt överraskad och han kunde inte smälta det på hela kvällen att vi fira honom. Så kvällen blev lyckad med god mat, fri dricka och live musik i form av trubadur av Viktor Göransson(SUPER BRA KILLE) Sen blev det vedeldad badtunna och bastu för gästerna som orkade vara kvar efter 12 tiden... Vilken kväll... Runt 04:00 Var vi hemma och där fortsatte vi.

Vill tacka alla som har varit med och stöttat och hjälpt till..

En helt underbara kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback