Allt Möjligt!

Idag har jag spaklat och tagit bort lister  och kofoten har varit suverän att använda, Syrran målat lister och fönster. Sen åkte vi iväg och handlade Ek golv och ek lister så i morgon gäller det.. Tapeter ska upp och golvet lägger jag.. Ska bli sååå Häftigt.

Fick lite kort av min syrra Jessi som jag tyckt jätte mycket om.. I sommras så fick en 15 årig tjej som heter Sandra Låna en av min häst i en vecka på ett Ridläger.
Millford är hur Go som helst och helt underbar att rida. Men så har det inte alltid varit. När han kom till mej var han en problem häst. Kastade av mej på en fem öring men skam den som ger sej, Lyckas sitta kvar och läxade upp honom rejält och visade vem som bestämde.  Det blev en chock för honom. Sen den dagen för 3 år sedan så har han skött sej och är den underbaraste häst att rida.


Här kommer lite bilder på Sandra och Millford När dom var på Ridläger i Navstocka en vecka

MILLE och SandraM och SMILLE SANDRA

TJINGELING ALLA BLOGGLÄSARE VI SES

Kommentarer
Postat av: Martina

ja flyttat ut till en liten ställe i Kumla, ute i skogen så man trivs super! Vore jätteroligt med återträff igen! Äta gott och umgås natten lång ;)



kram!

2008-09-16 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback