Hemma

Idag är jag hemma på förmiddagen pga. ska få hem tekniker som ska fixa lite saker och har på morgonen passat på att ta in Hästarna i det nya stallet och sen skott om chaplin. Mysigt att ta in hästarna och kela extra med dom och prata. Regnar som spööö i backen idag så det passar helt utmärkt att ta in så dom så dom får vila och äta lite hö. Är inne just nu som ni märker, för annars hade jag inte kunnat skriva här. Har ätigt lite middag och stekt lite svamp som jag plockade i lördags då jag lurade iväg maken till skogen för att plocka så han inte skulle märka att det var något annat på gång. Fniss...En  Kanon fest och jag är fortfarande lite slö sen Lördags händelse. Allt var perfekt...




Näää nu ska jag ta och Läsa senaste Hästfocus och slappa tills Teknikerna kommer ..

Ha det gott alla bloggläsare


Ett kort taget på maken när vi är på EKHAGENS fontidsby*FNISS*

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag hittade din blogg av en slump och jag är glad att jag hittade den. Kul med en hovslagar-blogg. Jag håller själv på att utbilda mig till hovslagare.

2008-09-30 @ 18:46:05
URL: http://emmizenboy.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Kom hem till mig och sko Lucky, han har tappat en sko :).. Hovslagarn kommer nästa vecka men jag vill ha dig!

2008-10-03 @ 07:24:23
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback