Hmmm

Städar och plockar hela tiden.. behöver en paus från städandet och bloggar lite innan jag ska åka i väg och sko två hästar. Hmm

Var på Återbesök hos Dr Hedbäck på kirurgen i Borås idag på förmiddagen. Alla prover var helt Okej. Knölen i halsen var Fortväxande knölstruma och Godartad. Skönt Nu är detta ur världen och jag mår Prima Igen och kan jobba på som vanligt.
Dr Hedbäck Log lite åt mej. Sist vi sågs då mådde du inte så bra(Jag var helt nerdrogad och vimsig). Visst e det härligt att bli så bra. -OJA Helt underbart.
Största skillnaden är att jag känner ingen tryck på halsen längre (PROVA att lägga ett finger på din hals och tryck lite på strupen så du känner lite) Den känslan levde jag med i ett år och nu helt puts väck .. helt otrolig känsla. Nätter kunde vara värst då man vakna på natten och kände att jag måste ändra huvudet för att få luft.
Så Operationen var värd all PINA.



När jag jobbar så kör jag rätt mycket bil. Man får se mycket vilt på vägen.
Var på väg till Hullared härom dagen och fick se dessa  fjolårskalvar.

  (Lite suddigt)Tagen med mobilkameran

Det är mysigt att kör ute på små vägar och titta på naturen och alla dessa fina små gårdar som man normalt inte få se när man kör in på privatvägar. jag lägger upp dagarna lite så att jag har 30 minuter emellan nästa kund och oftast har jag med smörgås och kaffe och så får hundarna hoppa ur bilen och så fikar vi i skogen tills vi ska vidare.. älskar mitt jobb otroligt mycket.



Näää Måste sluta. Ska iväg och sko två st halvblodshästar sen är jag klar med jobbandet för idag. och När jag kommer hem ska jag STÄDA  SUCK (tycker att det skulle bli klart någon gång) Men men .. jag hinner inte hålla på heldagar utan gör lite då och då och därför tar det lite tid.

Härligt när det äntligen är klart .. siktar in för att vara klar i Morgon. FNISS

Tjingeling alla bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback