Kontoret!!!!

Jesus.. Idag har vi rivit ner tapeter från väggar. Satt som berget. men F-N den som ger sej.
Gud vad kul det kommer att bli när det är klart.. Länktar Riktigt..
Min syrra Linda hjälper Till otroligt mycket.

Vi var riktigt trötta på tapeter nu i slutet. skratt. men det gick fint ändå ..
 I morgon ska vi spakla och måla grundfärg där det behövs.. Men först på förmiddagen ska jag och maken åka på husvagns mässa i jönköping och svänga förbi svärmor och svärfar och säga hej till dom. 

Sen på kvällen så ska vi börja på med lite smått och gott så min syrra kan tapesera i veckan då jag jobbar.
Ska åka och köpa nytt Ek golv till kontoret oxå men det får jag ta när jag hinner nu i veckan.. Phuu  Men vad kul...

Ha det gott alla blogg läsare

Utanför Åtvidaberg där vi var på 40 års kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback