OTROLIGT!!

Snacka om att vara chockad. SÅÅÅ Mycket skit man samlat på sej genom åren. skojar inte när jag säger att vi har eldat över 35 st SOPPÅSAR.. Nu har vi gått igenom hela huset.(INTE KÄLLARE).
Nu är det bara en massa kläder som ska soteras. Arbetskläder, vardagskläder och slutligen finkläder..
ONSDAG drar jag igång med att sätta upp Panel i köket. ska bli så skoj...

I morgon drar jag igång med att jobba. Har varit sjukskriven i två veckor. egentligen är det 1 månad men jag kan inte ta ledigt så länge. Och jag mår bättre av att jobba. Så  det ska faktiskt bli riktigt härligt...
ÄLSKAR MITT JOBB..

Måste tacka Peter Sandberg som gjort ett arbete utan dess like i min bil. Nu hänger mina skor upp i en ordning utan dess like.. TACK TACK

Nu har jag det fint hemma och i bilen .. vilken Känsla

Här e lite bilder på saker jag köpte på ikea som jag e storm förtjust i ...
Månstads BäddsoffaPlädVardagsrums mattanJURUN LakanBrunkrissla Lakan
Härligt att få nytt och våra gäster kan få sova gott.

Ska bli så mysigt att få allt klart...

På återseende/ Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga grejer! Puss /Syrran

2008-09-08 @ 08:23:07
URL: http://fruahlinder.blogg.se/
Postat av: Christl

Tack för din insatts på bröllopet. Det blev en härligt dag.Du verkar ha haft storröjning hemma hos dig!

Kom ihåg att vila ibland bara.:-)

Vi syns snart då både Sara och jag kommer ner i tio dagar. Kram

2008-09-08 @ 12:28:49
URL: http://smultronblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback