Stallet

Idag började jag på med att bygga om i stallet.(fick hjälp av min lilla syrras man).. just nu får det bli lite trångt men alla fyra måste ha stora boxar... till våren börjar jag med hel renovering och bilar upp golv. Stallet ska bli kanon fint. ska ha spolspilta samt en extra stor box ifall det blir föl på gång nästa år och sen 3 extra boxar så jag får 8 boxar sammanlagt... Härligt...  Gubben hjälper till han med i ett litet hörn samt lilla syrrans make e fint fint att få hjälp av. Men men det är mycket som ska göras... än så länge så drömmer jag mest.. men det ska bli  verklighet någon dag.. Ler



Om det är någon som har bra knep och tips om lite  häftiga prylar som  tex krokar och häftiga grejor som man kan ha i ett stall så är ni varmt välkomna med era ideer

Stallet kommer att bli i western stil så ni vet...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika

halloj! Har varit på en horsemanshipkurs i helgen. Vilken givande kurs det är! Kanske man ska testa western småningom...

2008-09-22 @ 09:42:57
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com/
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



2008-09-23 @ 12:06:11
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska ha Ung Företagsamhet i skolan, och min affärsidé är att göra lite hästskosmide och sälja. Tex: Vinställ, Servettställ, Grytunderlägg, Krokar osv av hästskor. Skulle ju faktiska vara snyggt med hästskor med krokar på i ett stall. Eftersom du är hovslagare så kan du säkert göra själv, annars får du handla av mig om ett tag :)

2008-09-30 @ 21:47:08
URL: http://emmizenboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback