GENERAL PORTION



För 8 Veckor sen slutade Jag snusa..
Jag är faktiskt Förvånad att det Gick så smärtfritt ändå..
Visst jag var sjuk första veckan och hade lite smått huvudvärk i några veckor...
Men  Nu e det ju helt otroligt Bra...
Kan kanppt fatta att jag blivit av med SNUSET...

Visst tänker jag på Snuset Ibland och tycker det skulle vara jädrans Gott att ta EN..
Men slår man bort tanken så e Det inga problem..
Till och med nära,kära och vänner tänker inte på att jag slutat snusa längre..
 Mina tänder var ständigt GULBRUNA
 (opassande på en Kvinna) Idag är dom vita och fina. WOW
Jag la alltid snusdosan framför mej när vi satt och fika och den var alltid med mej.
Nu finns den inte där.. JIPPI...





DET HANDLAR BARA OM MAN VILL, INGET ANNAT..

SÅ NI SOM INTE KAN SLUTA, VILL HELT ENKELT INTE

Ha det gott alla bloggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback