Veckan som Gått

Jag har klarat 4 hela veckor utan snus... Har haft absinens Besvär i Helgen men men det går..hmmmm  Har halverat dosen lite snabbare än tänkt men nu vill jag bli kvitt plåster och allt med nikotin att göra...

Badrummet är nästan klart Sten var här i onsdags förra veckan och koppla in Toan och handfatet så jag gjorde premiär Kiss i Torsdags morse och Syrrans dotter gjorde premiär skiten där i torsdag   Mohaha

Badkaret och handduks torken Hann han inte med att koppla in. . Han gjorde mycket ändå i onsdags..
Nya rör änna nerifrån källaren och hela vägen upp och koppla in toa och handfat och alla kopplingar till badkar och handukstork osv.. men Sten lova att jag skulle få bada innan påsk och han är här idag och idag ska han bli klar med allt... JIPPI...

Gud vad jag länktar till att får bubbla och jag tror att min lilla ängel till syskonbarn och två små söta bröder oxå vill prova att bubbla.. Och det blir fina kvällar med syskon i relax avd och männen nere vid grillen Kanon ju....

Jag låg och drömde i  natt om nästa rum som ska göras i ordning... fniss blir säkert bra det med...

Maken har inhandlat panel till bastun... det blir i AL.. Gubben är väldigt förtjust i olika träslag.Vad vore en SKOGSMÄSTARE utan Träd . Vi har Gran, Ek, björk och Al i Toan..Sabla blandning...För min del hade det kunnat vara vilket trädslag som helst ... Jag kan ändå inte se skillnaden när men ser panelen..  Mohaha... Hade det varit ett helt trästock som ligger i toa med bark och allt så hade jag sett skillnad på björk och gran och tall men inte när man ser panelen.. Helt vanlig slät panel men lite kvistar i HO HO... men  det gör gubben... Panelen i taket e jätte fin tycker jag men gubben påpekade att en av panel längderna  var DÖD... Inte bra sa han... Jag såg inte det fören han förklarade..

-Ja ja plankf *n sitter ju där nu och vad gör det?? säger jag
-Jag ser det och det heter inte planka utan Panel säger gubben..

-Panel eller Plankan får sitta kvar. Den e speciel att ha.. lite charmigt det oxå..säger jag
-Tycker inte JAG säger gubben


Inte river vi ner hela taket för en planka... Ånej du... Gubben gav upp och den döda plankan får vara kvar Fniss..

Helgen har varit jätte bra.. Min Syrras Make har hjälpt mej att köra ut götsel i helgen.. Kanon nu är allt ute och jag ska köra runt och räfas till det ,så allt lägger sej till rätta...

Hoppas på en bättre sommar än förra sommaren då det var för torrt... Ler...

Kommer men bilder inom snart men idag hinner jag nog inte det...

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback