Gott Nytt ÅR

Önska alla Kunder och Vänner ett Riktig God start på det Nya året. . .


Kommer att ske Förändringar i mitt företag...
Både nackdel och fördelar för er Kunder. . .
Milersättningen Höjs från 34 kr milen till 40 kr istället pga höjd bilkostnader..
Sen kommer jag INTE att ha kvar kunder som inte vill boka ny tid till nästa gång. 
Så med det nya året gäller förtidsbokning. . .
Har tyvärr haft flera kunder som Ringt in och kommit på att dom glömt att dom behöver ha skott och helst då direkt eller jag skulle helst ha varit där förra veckan och att dom glömt att ringa i tid och ville chansa så länge det gick och pga av DET, har jag fått helt stopp i företaget till den 18 januari.
Jag måste få Ordning på schemat så man kan planera och få bättre servic till Kunder . . .
Där av nu Tidsboking gäller i framtiden.

Annars så är allt som vanlig förutom att jag kommer att ha med en Lärling som kommer att gå brevid en längre tid.. Kör på för fullt på heltid och lite till.. SUPER KUL och önskar nu alla Hästägare och Vänner en riktigt GoTT nytt ÅR

Med Vänliga Hälsningar Gällstads Hovslageri Helena Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback