Gårdagen


Nu sitter jag här och skriver och det bankar och sågas och lever rövare på andra våning.


Denna vecka har varit mycket händelserik.. SNICKARNA ÄR HÄR...Badrummet blir inte alls som vi tänkt, utan mycket större och alla planer e helt väck som vi hade från början... Jag är en opptemist äna ut i fingetopparna men där emot min make blir för virrad och vill gärna veta exakt och blir halvt tokig då hans planer han vant sej vid, blir helt bortblåsta. Han behöver tid att smälta in ny info, (TAR TYP 2 ÅR) Men nu är det så att snickarna kostar att ha här varje dag och då får det gå undan så jag lugnar maken med att allt ORDNAR sej..

TROR NI ATT HAN BLIR LUGN UTAV DET  FNISS

Nåväl , vi får se hur det blir...

Gårdagen vad hemsk för min del, Min Bil börja ryka efter första stället på morgonen och jag tänkte att nu har jag ingen bil och kan inte jobba på flera veckor.. Ringde till verkstan och Peter kom ut direkt och bogserade mej till hans verkstad och körde sen hem mej, höll på att bli tokig av att inte veta  vad det för fel med bilen, ringde alla kunder jag skulle till den dagen och flyttade fram dom, men morgondagen väntade jag med ifall bilen fungerar eller om jag kunde låna en annan bil ( fick 3 erbjudande att låna bilar .. Tack mina vänner och syskon),  det löste sej på kvällen då peter ringde kl 20.

AC:n är Paj, hade du kört några meter till så kunde bilen ha Brunnit sa Peter. Jesus vilken tur i Oturen jag hade. Han kopplade bort AC:n så ordnar vi det när båda hinner , jag hämtade hem bilen och jobbar som vanligt Idag.

Peter e en ängel att ha så Nära, Bara några km bort är verkstan. Han ställer alltid upp så fort man ringer. Kanon Ju..

Nu ska jag iväg och jobba kväll.. Härligt och skoj på en och samma gång...

Tjingeling vi hörs och ses / Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback