Lång Ritt till HIGH C

Mina Goa vänner Skulle tävla western på High och vi hade  pratat länge om att vi skulle göra en långritt och varför inte till HIGH..
Tokiga som vi är så Red vi.. Jag tog en veckas semester. . .
 Gubben körde mej och Chappe till Ninni i Mullseryd på söndag kväll. (Förkyldnings klunken var för jäkla go du Ninni. .)
Måndag morgon beger vi oss på häst till High. . . Champanj frukost med jordgubbar Mums och sen kom Bigitta Ninnis vän för att se oss Tokar rida iväg.. , 

Jag kan säga att Roligare sällskap kan man inte få. . .
Här kommer lite Bilder på  Ridturen. . .


Ninni och Ingvar
Tyvärr fick jag avbryta min semester vecka på fredag förmiddag pga Hö Körning..

Ninni och Malin fick rida Själva medans jag satt i en traktor och skumpa runt men HÖT måste in...
I skrivandes stund  så är Höt inne och blev jätte fint och Ninni och Malins  ridtur hem Gick kanon..

HA DET GOTT BLOGGISAR

Kommentarer
Postat av: Ulrika

UNDERBARA BILDER!!! Mera av dom här tack :-)..

Så hade ni tur med väder också. Många kramar!

2009-07-04 @ 22:39:03
Postat av: Pia

Hej igen!

Härliga bilder,det ser så gott ut, att bara vara ute sådär:)

Kram på dig//Pia

2009-07-04 @ 22:57:52
Postat av: Lotta Hansson

Det ser ut att ha varit ett underbart äventyr ni var ute på =) Hoppas jag får höra mer av det när vi ses på fredag =)



Kram på dig vännen <3

2009-07-05 @ 13:45:35
URL: http://lottasnya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback