Otroligt mycket att göra!

Jag hade tänkt att skriva rätt mycket i bloggen i sommar, men som det ser ut så är jag helt upptagen av att jobba och hinna med måsten runt om..
Det är typiskt... 

Jag kan tala om att jag haft helt Otroligt roligt på långRitten och vill därmed TACKA mina otroligt Galna Vänninor..
NI e SÅÅÅ GoA, 
 Så här en tid efter så har allt hunnit smälta.. Fyyy Vad Kul...
 Det får göras om..
Tacka syrran oxå för att jag fick sova 2 nätter i deras husvagn.

Sen Hö körningen gick som en dans på rosor och Snacka om kanonfint Hö..

Under tiden jag var i High C kom Svärfar till oss..  
Svärfar och maken har målat alla fönster i hela huset.
Vissa fönster har aldrig varit öppna sen vi flytta hit så det var på tiden LER...
Svärfar var här i Hela 2  veckor (åkte hem på helgerna)
Två st som min Make var inte lätt att ha i huset...
Nu är Svärfar väldigt snäll och Gubben med för den delen men dom har speciela ideer,
5 KOPPAR KAFFE OM DAGEN.
Varje Kopp krävde 2 kakor.. En till svärfar och sen dela den andra till hundarna...
" SKRIK " SVEA är som en Tjock spädgris.
Hårdbantning och absolut förbjudet med Kakor under en längre tid..

Nästa semester( om några veckor) så ska vi göra Södersidan Vacker..
Huset är sen i Toppen skick..
Chappe

Ha det Gott Bloggisar

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Härligt vännen! Du har nog en stressigare sommar än mig till och med ;-)

Bilden till detta inlägget MÅSTE du se till att skicka in till Borås Tidning... Man kan faktiskt vinna 5000 kr för månadens bild om jag minns rätt...

Kolla det på bt.se, skicka in och berätta lite var och när den är tagen så tror jag du har stor chans =)

Kram kram på dig <3

2009-07-08 @ 09:07:13
URL: http://lottasnya.blogspot.com
Postat av: sofietrollet

Det är kul läsa din blogg för det händer alltid något hos dig! :D

håller med lotta hansson där opppe om bilden. Tycke rdu ska prova skicka in den me! =)=)



härlig sommarbild iallafall!



så får vi ta o ses igen snart i höst ! =) kanske lite så där slira med irish coffe..fast då får gräddet va färsk va!!? ;) hähä..



må gott..

kram

2009-07-08 @ 19:46:57
URL: http://ordletaren.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack mina vänner... Skickade in den nu så får vi se. Kul att prova.. Ha det gott ... Lotta: vi ses i morgon .. LER.. Sofie: Ja det vore bra med färsk grädde Ho ho

Kram på er mina vänner

2009-07-09 @ 10:07:44
URL: http://hovslageri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback