Måndag!

Helgen har varit en kanon helg, en sån där skön helg som man gör lite som man vill.
INGA måsten alls. .

En God vän som jag kännt i flera år fick man lite kontakt med igår.. en snabbis.. Fniss.
Kom och tänka på en rolig Grej med honom..
Jag studerade i Örebro och delade lgh med en kille i över 1 år..
Vi hade väldigt skoj.

Nämligen så att min gode vän älskar att bada flera timmar.
Ibland kunde det ha sina  fördelar när man skulle göra lite djävulskaper och spratt..
JAG ÄLSKAR DET.. MOHaha. . .,



Ni vet när man ligger där i badkaret och är på väg att somna.. plötsligt tycker du att du Hör något.
Öppnar upp ögonen och spänner öronen och lyssnar noga.. Du hörde något Hemskt.. Du flyger upp ur badkaret glömmer att du är naken och ut genom Toa dörren och där står jag med en påse MJÖL..

Ankan har aldrig varit vitare.



Jag gjorde så mycket djävulskaper mot dej, och varenda grej tog du med en nypa salt.. snacka om en tålig vän..

Ankan Minns du den där gången jag lekte med kattvippan.. (Det var inte meningen den gången). . Du satt på andra sidan av sängen med bar överkropp och Katten ODEN hoppade från soffan och hamnade på din rygg med klona rätt in..

Att du inte mördade MEJ...

Jag visste inte att en katt kunde hoppa så långt och det hävdar jag ännu idag..

 Nåjaaa Jag kan inte förneka att jag nästan pissa ner mej av skratt.. 
Vad Elak jag är, men det såg så häftigt utttt...



Idag ska jag Jobba i Runt om här hemma. . . Jag har 5 hästar idag.. Lagom dag ... 2 halvskoningar 2 hel skoningar och en verkning..

Ha det gott Vi hörs och ses...

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej på dig!

Det låter som man ska passa sig för dig??:)

Jag som inget kan om hästar blev såå klart nyfiken på vad är en verkning,tänkta att du kunde uppdatera mig lite.....Ha det så gott kram på dig

2009-06-01 @ 17:25:52
Postat av: Helena

En verkning är när man bara klipper till hoven eller raspar(filar) hoven..Då skor man inte hästen med järnskor.. rekomenderat från Svenska hovslagarföreningen ska man Verka eller sko Hästen vart 6- 8:onde vecka för att sköta dom....

så en verkning blir lika med FILA ler....

Jag är inte såp farlig.. Bara rätt snäll busig.. skulle aldrig falla mej in att vara elak...

LER

2009-06-01 @ 20:50:50
URL: http://hovslageri.blogg.se/
Postat av: Lotta Hansson

skrattar gott åt dina busigheter :D

DU är bara så HÄRLIG vännen!!



Varma kramar till dig!!

2009-06-02 @ 03:15:44
URL: http://lottasnya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback