OLJA??

När jag kom hem från Jobbet i Måndags så sa Gubben att Bilen läcker Olja.. VAAAAA...
Jag blev helt förskräckt så jag slängde mej på backen och kröp under billen..
Kunde ej se något..
(RIV I SKALLEN)

Gubben säger:
 Du hade bilen stående åt andra hållet I GÅR så det är  bak du ska kolla
(han minns inte var han lägger grejor inne i huset
men en sån sak hur bilen står det MINNS HAN)
Hmmm

Såg det direkt : Bakaxeln läckte och det var inte LITE..
Ringde Peter och han fick kolla.. Jag gör det i morgon För du kan inte köra med bilen..
Två stora hål på bakaxeln..
Peter tycket det var konstigt och just där brukar det inte bli hål
och att det inte har läckt innan..
Men Peter lagade det på en dag... Han är min räddande ängel.
TACK TACK

UTAN bil inget JOBB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback