Detta Badrum!!!

När vi startade med toan hade vi ett krav. Det skulle bli klart fort för vi vill inte bo i en byggplats och det markerade jag väl..

Vi har haft Otur med företaget, vi blir inte drabbade själva direkt förutom att badrummet ståt stilla.

Företaget har under tiden dom varit hos oss gått i konkurs. Killarna som ägde firman ska starta om till en enskild firma istället men kan inte lova när dom startar igen.

Jag är en personen som vill  ha besked direkt och man ska kunna säga på ett ungefär så jag vet hur det blir..
Nu kan inte detta företag säga något när och hur det blir så jag har helt enkelt tröttnat på att inte få besked. Det har varit för många om och men. Ena veckan kan dom komma på måndag, sen blir det framflyttat nästa vecka och när man ringer och kollar så vet dom inte när dom kan komma utan bara säger i början på veckan och när e det. (då tröttnade jag)

Jag har i flera veckor planerat så jag jobbar kvällar istället så jag kan vara hemma om hantverkarna kommer och nu är jag ganska trött på att jobba kvällar i onödan när inga hantverkare kommer..(Det har ställt till det för mej och det kanske hantverkarna inte tänkt på )
Så i går hade jag ett nytt företag hemma som tittade på badrummet och dom tyckte det förra företaget har gjort ett BRA jobb så dom fortsätter och gör klart resten.
ÄNTLIGEN fick man ju ett besked..

Badrum kan vara känsligt annars pga våtutrymme. har lite med försäkringar att göra osv.

Både jag och Gubben är ganska tåliga av oss men när någon är velig så tröttnar vi ganska fort eftersom vi båda e raka av oss och säger direkt vad vi kan och inte kan så vill vi oxå bli bemötta på samma sätt.

På måndag startar det nya företaget och dom trodde att det kunde vara klart denna vecka om allt går som det ska.
sen är det  lite annat kvar men det fixar jag själv..

Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback