General Portion Snus Tack!

Dom Orden har man sagt i över 10 år.

I lördags Slutade jag att snusa. VARFÖR???

Jo det börja med att jag ville ha ett Badrum med Badkar..
Min Make tyckte det inte var nödvändigt utan bara dusch räckte...
En Disskution uppstod och i all heta råka jag ju öppna munnen om att jag sluta snusa om jag får badkar..

 Jag Var hundra på att han skulle säga nej ändå,
så jag tyckte att det inte var någon Risk att utsätta mitt kära snus.

Ja men då blir det ett badkar sa Gubben..

Innan poleten trilla ner på mej så blev jag super glad och riktigt stråla om mej..
Gubben titta på mej och sa, Du kan ju börja redan NU..

Jag Stelna till. Jag Älskar ju Snuset. Vad har jag Gjort, Det som e så Gott.
MEN Har jag lovat något så e jag den som håller vad jag lovar..

 Så nu sitter jag här idag och har inte rört en snus sen i Fredags Kväll då jag slängde sista prillan i papperskorgen.

Det var smått besvärligt, nästan som en begravning av en kär Vän (Snusdosan)


General

Men nu i efterhand så ångrar jag inte att jag har valt ett Badkar framför Snuset..
Badkaret är desutom hälsosamt och Billigare i längden.

FNISS

Men Att sluta e inte lätt, Oj jösses, har varit  sjuk i form av frossa, illamående, snurrig och huvudvärk.
Idag e det betydligt bättre men fortfarande tänker jag att det skulle vara gott med en Prilla
Går över med tiden, en vané sak..

så Nu alla kunder e jag En Nikotin fri Hovslagare ( Ho Ho)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att det är ett tag kvar tills du kommer ,så kanske det värsta lagt sig. Kanske risk att det flyger raspar o skor........haha Kämpa på kram Marie på björnhult

2009-03-11 @ 19:55:58
Postat av: Lotta Hansson

Du kan! Å som sagt du är en person som håller vad du lovat :-)

Kämpa på vännen! Stöttar dig 100% och hoppas jag får se badkaret på plats :-)



Många kramar!!!

2009-03-12 @ 23:21:30
URL: http://lottasnya.blogspot.com/
Postat av: haha

2009-03-13 @ 18:19:23
Postat av: Ulrika

Robert är smart! Kram!

2009-03-13 @ 18:19:53
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
Postat av: Jessica

Skratt. Ja jag vet hur jobbigt du haft det.. ;) Men du har varit duktig, än är det inte riktigt över men det får ta sin tid! Puss!

2009-03-13 @ 19:03:48
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback