Buller och Bång

Igår Tog jag in alla Hästarna och pysslade om dom extra..
Denne elendiga Vinterpälsen GRrrrr..
Jag var full av hår hela jag och spotta och fräste gjorde jag med,
ett och annat hårstrå letade sej in i Näsborren.. 
Ju mera jag borstar ju mera fäller dom..
Hela stallgången var täckt av hår.
Så jag tog i hårdhanskarna i morse innan jag släppte ut dom..
BORSTA en gång till..
Och jag kan säga att det  inte var mindre med hår än Igår..
SPOTT OCH FRÄS. . . .

Kom in nyss och dricker en kopp Kaffe . .
Gubben har inte vaknat...
Hundarna är som döa SILLAR
(ligger kvar hos gubben i sängen )
FNISS
Han lyssnade på AC/DC igår på TV.
Jag med, men på ett annat sätt bara (Snarkande)
 AC/DC är inget band som är sövande direkt men jag kan sova.. HO HO

Nåja... utsövd som jag är så ska jag förbereda mej lite inför kvällen.
Ska på lite knytis ikväll..
Här kommer vi..
Kramisar alla bloggisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback