Lite mera än en vanlig Toa!

Ni som följer min Blogg vet om att vi har gjort en stor renovering av våran badrum och TVrum Nu i vår ..
Det blev ett stort Badrum med Toa, dusch, bubbelbadkar och bastu.

Många har velat se vårat badrum och nu kommer lite bilder..
Vi är som sagt inte färdiga med allt ännu spegel och lister ska upp och bastun är inte klar...
Men annars kan man använda allt annat...

MURSTOCKEN som finns i bastunLampor i tak.. Tack J,AGlasväggen med utsikt utBubbelBadkar från svedbergs med exlusiv blandare och vitmenerad ekfront. bla bla. .Utsikten från mitten av rummetGrönt och vackertHandukstorken som är vattenburen värme påSpegeln som ska hänga över tvättställSpegel fattas.. ska sätta upp den när el Killen har tid.DuschenTOAPLATSENDetta ser jag när jag kommer in in ToaUlle . . . Tack denna behövdes.. FnissUtsikten ut När jag sitter på TOA
Bastudörren man ser in till bastun som ej är klar

Alla bilder har jag skrivit på..
Så fort ni har pilen på en bild så kan ni läsa om bilden...
Dubbelklicka så får ni en stor bild så ni kan granska badrumets vråer.. Fniss

Jaaa Vi är rätt nöjda med badrummet..
trevlig plats att skita på när man har så vacker utsikt..Ibland kommer en och annan Bil på vägen och då sitter man där och funderar om dom ser en eller inte.
Blir aldrig långtråkigt att sitta där.. Fniss
Vi kommer kanske att fixa frostat glas halvägs, ej bestämt oss ännu.
Men som sagt nu är det små inköp som typ Toa hållare och små detaljer kvar.. 
Det tar vi när vi hittar det..
Ha det gott Bloggisar och njut av en Toa (mohahaha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sak har ja o säga.. LÄCKEERT =)

2009-06-02 @ 17:09:18
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback