WOWEEeee

Jag kan blogga blogga och blogga...
Jag förstår Nu att man har blivit en aning beroende av nätet. Ho Ho

Sitter en stund här på morgonen och njuter av utsikten samtidigt som jag leter och kollar på nätet..
 Ser alla mina hästar från fönstret..
Kalle och Chappe ligger raklånga och sover medans Mille står och hänger ler..
Mysigt att kunna se dom..


Våren är HÄR...
AHH föresten jag har fått en jädrans massa kyklingar.. 23 st ..
Alla möjliga färger men mesta av dom är dväghöns med toffsar.
Ska behålla alla denna gång..
 



Dagens bild på mej
Svårt att ta på själv och dom andra bilderna blev kritvita..
så denna bild såg man någorlunda att det var jag.

Idag är jag i Länghem ,Sexdrega och Månstad

Nu ska jag dra.. Ha en bra dag allihopa
 Kram helena

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Hoppas din dag blev bra =) Ja man är allt lite beroende av att blogga emellanåt... Själv har jag just nu en text som jag vill publicera men har inte bestämt mig om jag ska eller inte...



Hör av dig när du kan komma och sätta skor under hovarna på Gandalfen... Han är inte ridbar nu när han är barfota ler



Varm kram till dig vännen <3

2009-05-14 @ 09:46:34
URL: http://lottasnya.blogspot.com
Postat av: Lotta Hansson

Gandalf trivs alldeles utmärkt med sina nya fina hovbeslag :-)



Tusen tack vännen!! DU ÄR BÄST!!!!!

2009-05-25 @ 00:01:14
URL: http://lottasnya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback