En liten Kisse som heter Elsa

Den nya lilla familjemedlemen har terrat oss i 3 dagar pga. Kan inte vara själv. . 
Jag kämpade me att försöka få henne självständigt samt ville ju inte ha en kattunge i hela huset när man inte vet om hon är rumsren . . .
Vi stängde in henne nere och Det kan jag säga till er att en sån liten sak kan skrika högt. . 
Lät som att någon plågade henne . .
Mitt i detta försökte vi sova...
  Jag har inte så ont av det för jag hör ju inte på nätterna men Gubben och vännerna som var på besök som sov över.. dom fick knappt någon sömn alls.... Fniss..

Lilla Elsa är väldigt sällskaplig av sej så hon kan inte vara själv över huvudtaget..
Så nu sitter jag här med en kisse på tagentbordet som följer minsta lilla rörelse. . .
PS! Elsa Har märkt peksymbolen som jag flyttar runt för att kika på olika sidor här på nätet...
Hon dykler ibland på bildskärmen i tron att hon kan ta den... Smått kul att ha en Kisse som stirrar in i datorn oxå...

Skulle det vara så att hon märker att jag är bort så skriker hon rejält och kommer springandes efter mej..
Så nu Har Jag en följeslagare på 1 meter bakom mej..

Har aldrig haft en sådan sällskaplig kisse...
Man kan klappa henne hela tiden...

Elsa e en helt underbara liten Kisse. . .

LILLA Elsa


Kommentarer
Postat av: syrran

Ja och så VILLE du ha en KELIG katt, så nu fick du tji.. haha. Nej det kommer säkert gå bra med henne. Jätte fin katt! Puss

2009-10-19 @ 09:46:29
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Pia

Söt är kissen,ändå:)Kram Pia

2009-11-22 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback