Gästbloggare

Nu har jag justerat om här. Vissa saker som försvunnit konstigt nog här på systers blogg, med bloggdesignen, men nu hoppas jag att allt sitter kvar nu. Men det kanske blir lite nytt här snart med bloggdesignen men det får jag ta sen när syrran har tid.

Jag kan berätta att syrran, hovslagaren har väldigt mycket göra i veckan och idag skulle hon komma hem runt halv 11 ikväll. Vilket arbetsliv hon har, som jobbar från morgon till sent på kvällen. Det är ingen 7 till 4 jobb men jag ser att hon stormtrivs med sitt jobb och det glädjer mig. Det är viktigt att man trivs på sitt eget jobb. Varje gång vi träffar henne så ringer det alltid någon till henne. Och oftast är det nya kunder, det är så kul att hon är jagad av nya kunder. Jag har förstått att hon blivit som en kändis här i trakten. Men inte undra på varför när hon är så himla go, lätt att ha med och göra och en helt charmig mysig tjej.

Nej nu ska jag inte prata på här. Hihi.

Ha en härlig kväll! / Jessica, lillasyster till Helena

Kommentarer
Postat av: nettan

Ja Helena e sååå go och charmig!! jaa jag var ju med henne så ringde det ngn till henne men hon var väldig bestämd med att ha semester.. annars hade hon aldrig fått semester någonsin.. HOn e underbar och fick mig att fnittra!! haha.. vi ses nog igen!! kramm på dig, Helena

2009-09-08 @ 20:39:00
Postat av: Elisabet (Kutte)

Ja en go tjej och lugn med hästarna!! Kanon bra hovis! :)

Bra att va bestämd när man har semester annars e det lätt att bli utbränd!

Kram från Elisabet och kutte

2009-09-15 @ 16:22:52
Postat av: Jessica

Uppdatera bloggen!! Jag vill inte se mitt inlägg varje gång jag kommer in! Hihi. Puss/ syrran

2009-09-17 @ 08:16:14
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: helena

Hmm så e det när man e lite bussig ve mej. . Jo då det kommer nytt snart. . .

2009-09-17 @ 19:29:11
Postat av: Jessica

Morr. Nu kom jag in här och fortfarande inget nytt. Haha. Puss

2009-09-18 @ 08:35:14
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback