Ny familjemedlem om nån vecka

Idag har vi varit och kollat in den lilla Kissen som ska få komma hem till oss. . .
Har bestämt namn

Ulrika Tack. .  Det blir en Elsa. .

Här e kort på damen

LILLA Elsa

Elsas mamma

Elsas mamma

Elsas Pappa

Elsas pappa

När vi besökte marie så hade jag med min syster och hennes två döttrar..
 Agnes blev  jätte förstjust i Hanen Amor som marie hade inne



Men hon kunde inte släppa tanken på en Gul kattunge som var på trappan då vi gick in..
Hon sa många gånger om att jag vill ha den , jag tar den.. hon var helt enkelt tokig i den Gula katten. Men det var maries katt och ej till salu..
Agnes

Imorgon blir det en ridtur hos vännen. .
Kram alla bloggisar


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så söt! Och nej det blev inte en så lugn dag.. Fniss. Tack att vi fick hänga med! Puss

2009-10-01 @ 12:44:25
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback