Storbesök från Borås och Mullseryd


Hela helgen har varit en planering inför Långritten den 15 Okt. . 
Min vännina från borås kom på besök för att provrida Millford inför Ritten om det funka.. 
Gick Kanon , lite ont i Knäna för han e ju så Tjock *fniss*
Vi red Upp mot berget och ner mot Tormestorp och vi kom precis när Södra la ner sin skogsdag. . .
Red rätt in i ett gäng av Gubbar som gillar Hästar. . Sockerbitarna kom fram *LER* sen vidare till LID och fortsatte mot GunnarsBo och runt mellan gärsgårdarna. . 
en väldigt mysig Runda På 4 timmar . . .



På söndagen så dök min Goa,Snälla och alldeles egna Polis upp..
Vi Reka Vägen inför Ritten... VILKEN väg vi Hittat.. jätte mysig. .
Åhh ni som inte hänger med gör ett jädrans Misstag. . .
Passade på att besöka min vän i Götåkra..
Vi kommer att rida förbi henne och försökte övertala henne med , men hon hade lite problem med barnvakt.. GRRR HOPPAS HOPPAS Hon lyckas ta ledigt Från Man och Barn.. Fniss. . .

Denna dag kommer vara Oförglömlig. ..

Ritten kommer att utgå Ifrån Mej (Röshult) sen rider vi Sämsjön Runt. . .'

Ha det GOTT Vi ses och hörs


Kommentarer
Postat av: Jessica

grön av avundjuk ..... hehe

2009-09-29 @ 08:26:32
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Ewa

Tjena! Haha Jag hoppas oxå att jag kan få barnvakt, men vet redan nu att det kan bli problem. Men jag kommer stå o hejja på er när ni rider förbi om jag inte kan följa med!! Kram!

2009-10-02 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback