Hovslageriet




På Jobbfronten har det varit lite mycket det senaste, pga mycket ändringar och kunder som inte får som dom vill. Tyvärr Måste säga att jag har helt Bomstopp för nya kunder fortfarande då dom här 8 veckorna inte har gått runt. . 

Som det ser ut just nu så kommer jag inte att ta in nya kunder då jag redan har fullt. .

Har haft otroligt mycket Hovbölder juli och aug månad. . På tanke att jag inte haft en enda under året så dyker alla upp nu denne period. .  mysko  . . Kanske hovböldstider??? Hmmm

I morgon ska jag och min kollega sko ihop..Två gånger på sommaren skor vi ihop och i morgon är det sista gången för i år. .
 Jätte kul att jobba ihop.
Mycket som hänt under året kan man dela Me honom via hans erfarenheter under 3 dagar så skor vi ungefär 70 st. hästar. .

Måste bara säga att det är jätte kul att får träffa så många kollegor och byta erfarenheter. . Träffade två st. kollegor i förra veckan och jätte kul att kunna prata och byta lite kunskap. . Mer sånt för mej, ABSOLUT. .  Jätte kul. .  Tråkigt me dom Hovslagarna som bara pratar SKIT. . Hästar finns det gott om och man förblir kollegor och inte konkurrenter. .  Ingen är bättre än den andre för hovslageriet är ett Hantverk och alla gör på sitt sätt. .

Så ni Hovslagare som pratar skit , dra nått gammalt över er. . . .

Vi ses. .


Kommentarer
Postat av: ´Carro

Har hört många snacka skit om andra hovslagare, men jag personligen tycker att man lika gärna tar det med sin hovis direkt än att snacka skit om dem...och hovslagarkollegor som snackar skit har jag stött på ett antal ggr. D är icke roligt alls.

Kram

2010-08-21 @ 22:55:17
URL: http://cwickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback