Öhhh

Va de någon som sa nått om att dom länktade efter snö???   snön e helt underbar men inte mera nu för då är det ju ingen idee att åka upp te fjällen för vi har ju liksom Fjäll här nere då rå. . . Hmmm

Men å andra sidan så är Hästana otroligt rena och fina i snövädret.. Mysigt..
Själv så har jag inga direkt problem me snön förutom att det är Jävligt Kallt när det är mera än 10 minus :o)
Den som säger att det inte är kallt kan inte ha varit ute så mycket..
 
Igår stod jag på näsan.. en sån där perfekt vurpa som man kanske bara gör 10 gånger i sitt liv som inte känns förutom att man blir pisseblöt... Två hinkar i varsin näve me vatten och vips så har jag allt i knät och snacka om att jag blev SUR... Hundarna undrade vad man gjorde. . . hmm in och byta och sen ut och fixa små drivsel innan hästar ska plockas in...

Väl inne så byte man om och satte sej i bara linne och mjukis byxor samt mammas handstickade tofflor framför datorn..
Kan ni tänka er vilket jäkla misstag jag gjorde.. Har nämligen en Katt som vill ligga på nacken.. För att komma dit så klättrar hon....
KLOR Morrr

Elsa e väldens goaste Katt men just då kändes det inte...



Vecka 7 kommer jag att ha ledigt från ALLT då vi drar te Fjällen. Funäsdalen Nästa.
Vi har varit där 4 år i rad nu vintertid.. jag och gubben har varit där innan på sommar tid och vandrat.
Älskar Funäsdalen.. Hmmm
Men som sagt det blir en vecka Semester för min del...UNDERBART


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback