Fortsättning följer på Titis hovar

Släppte Hästarna på nytt bete och det var rajtan tajta på alla fyra hästarna och självklart så ska
Titi Tappa skon lite tidigare än jag tänkt, fram me ideer och vips så fick jag till det bra. . 
Funkar hittills kanonbra och titi Haltar inte längre . 
Såå supernöjd me Damen, jätte snäll, Gooo och kanontrevlig att arbeta me. .

Har köpt lite burkar från Eddie Blom som jag ska testa på damen, Funkar det kommer man ser resultat ganska fort tror jag . . Alla medel är värda att prova, så vi får se. .

Här e bilder på Hoven . .  Hmmm blev nöjd och hoppas skon sitter ett tag nu



Så fort hoven växt ner lite så kommer jag sko med kilsula och försöka få upp trakten. . lika dant me den andra hoven men vill att den andra skon ska sitta ett tag till. .(suttigt i 2 veckor) Dom kommer i otakt men det gör ju inget då jag själv fixar det. .  Hade varit ett himla åkande fram och tillbaka om det varit hos en kund. .

Men nu är ju Titi MIN och det är jätte kul att få ha henne som expriment, testa olika grejor och sedan kunna göra det på kunders hästar oxå. . 

Fortsättning följer längre fram

Ha en trevlig fortsättning Helena och TITI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback