Utställning och träning för Lita

En helg som jag sent kommer glömma.
Min nya Titi är cool och lugn och jag har jobbat som tusan med hennes Hovar . 
Det har gett resultat samt att Titi och jag har tränat väldigt mycket markarbete (för att lära känna varann)
Åkte till Tranemo för att ställa ut damen för att se hurdan hon är .  mestdels för träningens skull.
Hon skötte sej helt strålande och lite till.
Hon var Gudomlig. .
Och det bästa var att hon Vann 3 klasser och kom tvåa i 2 st och 3  i en klass. . 
Vi plockade pris i varje klass.
Fick gnugga ögonen flera gånger och krama Titi i en massa omgångar .

Här vinner vi Andra placering i Most colorfulTiti och Jag

På söndagen så hade jag anmält mej till clinic med Lita hottel.
 (amerikanskan) som var  Domare på utställningen

Jag Hade en del problem med  språket  men det hjälpte alla till med så gott dom kunde. .
Dagen blev fantasktisk. .
Jag var helnöjd och Chaplin meee . .han var så trött på eftermiddagen .
Vi körde en massa träning i hur man får hästen att vara mjuk sen blev det en portion Trail utan dess like. .
gick dööö braa.. Grinden klarade vi galant.
sen lärde hon oss hur vi ska ställa ut hästar och hur man står samt springer med dom . .
En Otroligt givande dag och nu väntar jag på närsta clinic.



På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback