Slöinge Western allsvenskan

Så var det dax igen för Western Allsvenskan igen . Så kul.
I år har jag faktiskt satt målet lite högre. 
Vi skulle placera oss bättre i år än förra året då vi Nollade oss Totalt och hade hur kul som helst och vi kom hem levande. .



I år så placerade vi oss i båda grenarna . . wow.
Vi fick poäng i Trail och western Riding.
Helt Otroligt.
I western Ridning lyckas vi göra Gallopombyte med stil delvis i full fart och jag kan faktiskt vara helt Hundra på att varenda Kotte på läktaren hade ögonen uppspärrade och hakan långt nere på bröstet .
Tror faktisk att de flesta är helt mållösa. 
Hade det funnits pris på snabbast ekipage så hade jag helt klart fått 1 :a pris.



Trailen där emot Gick förvånadsvärt bra.
Bommarna blev INTE plock och pinn detta året .  
Men det var Trångt mellan bommarna tycket chappe som Tog alla med ett Kliv.
Det är ju så smått där nere i Slöinge  men vi ska allt träna så näste etapp kommer bli bättre å Bätter.



Vill tacka Annika Ek som följde mee och hjälpte mej.
Guldvärt och Ett kanonbra sällskap för vi har alltid så KUL.


Totalt så slutade Knallekuskarna på 3:e plats. Jag är dööö stolt.

Det andra KbWr laget placerade sej som 1:a. Jag skicka massa Grattis och gud vad jag är stolt  att man är en KbWr:are.

Så nu är siktet inställt på Nästa Western Allsvenska som går av staplen den 2 juni

Tjohoooo




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Var är bilder? :)

2011-04-29 @ 18:16:09
URL: http://gangland.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback