Ny familjemedlem




Våran Gamle Rambo fick vi ta bort i Juli pga åldern tog ut sin rätt . .
Rambo blev 13 år och 7 månader gamal . .
En ålder som är ovanligt hög för Rottweiler. .

Jag har kärlek för större hundar och som många vet så har jag Engelska staffen Svea som är som en mini gris i storleken. .  Hon är bedårande men vill inte ha en till så liten hund kom vi fram till jag och maken så det blev ett beslut att försöka hitta en Rottis till . . 
Jag och Maken hade en Blandning av Rottis/schäfer och labrador för 5 år sedan som hette Texas som var helt underbar som blev 11 år gammal och varav där vi funderade på å skaffa en liknande ras. . 

Jag och maken är inte intresserade av att tävla eller ställa ut hundar så vi tittade runt på en enbart familjemedlem och sällskap te Svea som aldrig varit själv. .

Jag hade tittat lite då och då på Blocket och råkar gå in i Onsdag förra veckan och Hittade det jag SÖKTE efter WOWWWW. .

En Rottis/schäfer och Berner Senner Tik till salu. .  WOWW




I lördags åkte vi upp till Orust och fick med oss en Bedårande helt underbar Greta hem

Både Jag ,Maken och Svea är förälskade i denna lilla Ullboll. .

Så nu har vi fått en Kär familjemedlem för många år framåt

Välkommen Greta. .




Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Helt bedårande liten tjej ni hittat =) Längtar efter att få träffa henne <3

2011-08-23 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback