1 September



Knappt någon semester för min del denna sommar då jag har högtryck på företaget . .
Just nu går det alldeles för bra och Jag har alldeles för många Kunder . .
Tycker väldigt mycket om alla mina kunder och har svårt att plocka bort någon kund bara så där . .
Så 1 September kommer jag att Höja mitt Pris och dom kunderna som inte vill betala mera kommer då att välja annan hovslagare hoppas jag. . 
Så Kunderna kommer att få välja själva om dom fortfarande vill ha kvar skoning med kvalite. .
För när jag har minskat kommer jag att kunna vara mera tillgänglig och mina akuta tider upptas inte av kunder som glömt boka . .
Ja , Nu gäller enbart Förtidsbokning och Kunder får hålla koll på när dom behöver ha tid. ..

Jag märker att jag själv glömmer bort kunder då jag har alldeles för mycket att göra och det ska bli ändring på genom kvalite

Gällstads Hovslageri
Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback