Semester i Fjällen

 

Nu är det knappt en vecka kvar tills jag får min efterlängtande skidresa med Maken. .
Varje år har vi en vecka i fjällen .
Ska bli så Gott att bara komma bort en vecka och bara vara med Gott sällskap och Motion som heter duga. .
Har inte haft någon riktig semester på hela hösten och vintern så nu känner man att man behöver verkligen komma ifrån och bara vara. . *LOVE*

Så Kunder som Glömt boka i tid, måste jag tyvärr medela att jag har INGA lediga tider kvar fören åter vecka 16. .

Eftersom jag har Bokningssystem så kommer tyvärr kunder i kläm som inte bokar nått och får nöja sej med första bästa tid dom får . .


MVH Helena Andersson
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback