Nytt år nya Möjligheter



Året börjar bra för min del med lite semester och kan säga att det kändes helt Underbart :)
Bara att komma bort gör mycket men lika skönt att komma hem oxå . .
Detta var min enda planerad semester för i år förutom High Chaparall veckan som är obligatoriskt att ha semester på :)

Om två månader väntar vi smått i stallet och det kan jag lugnt säga att det kommer bli årets bästa händelse . .
Så kul . .

Sen så är det mycket kring KbWr som hittas på eftersom jag sitter i styrelsen blir det mycket skoj man får vara med om  . 
Vi kommer ha en tre dagars tävling som går av staplen över pingsthelgen och det får ni inte Missa :)

Sen är det kosse träning lite var stans och vanlig träning som jag och chappe åker på som kommer att hända under detta halvår. . .


Allså Detta året kan ju inte bli annat än Bättre och på Jobbfronten är det full fräs och jag jobbar på som Innan . .



GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET // Helena 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback