I väntans Tid

Mycket har hänt och jag jobbar på så jag knappt hinner nått annat.
Förra helgen vart vi i Göteborg och kolla på Hästmässa jag och Annica plus ett gäng trevliga Ölandsbor.
Kissen blev dålig och fick en Kattböld och vi åkte till fridman och fixa den på fem röda .
Greta växer så det knakar .
Hon blir en bjässe som har börjat utforska allt för stora områden.
Hmm så det är till att vara på sin vakt.
Traktorn paja i skogen, Väldigt ovanligt :( men denna helg så har vi löst problemet .
Så nu kör vi hem veden igen utan problem. 
 
Åså har vi den gravida kvinnan.
Börjar få fjärilar i magen men såå kul det kommer bli om allt går som det ska.
HOPPAS HOPPAS  
syns nu verkligen på henne att det är tungt
Länktar så jag knappt kan hålla mej  
Ska bli så kul
om 9 dagar har hon gått full graviditet 
så det blir  te att vänta 
 Uj uj uj . .

Här e lite bilder på tiden som varit sen sist jag skrev.
visst har greta växt :)








Kommentarer
Postat av: My

Trevlig blogg! Hittade precis hit, vem går i väntans tider? /M

2012-03-13 @ 13:59:06
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/
Postat av: Bloggägare

Hejsan My!

Tack .

Det är min appalossa sto som ska ha föl :) Blir så spännande . . nån vecka kvar nu :)

Helena

2012-03-15 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback