Sommaren på ingång

Otroligt skoj hade vi på RTC i High chaparall...
Vårat lag kämpa så inibomben  och så kul som vi hade ...
Här kommer ett kort på Målgången på Ranch Trail
 
Kickan, Jag  och Mats finns där bakom i likadan glädje
Glädjen som vi känner är Obeskrivlig :) och så GRYMT kul att kunna vara med där ..
 
Lilla Rut växer och jag bara älskar att titta på mitt underverk där ute i hagen ..
Vi alla kelar med henne och hon är så goo.. (synd om dom som inte får göra det hihi )
 
Nu blir det kortege i Ulricehamn på torsdag och som vanligt ska det bli kul ..
Ulbe och carro hänger på när jag och chappe åker ..
 
Liten bild på skönheten som är 3 veckor idag <3
 
 
Ha det gott
 
Helena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback