Ändrat lite priser inför juni!

Nyhet från och med juni :-)
höjt priserna och det har jag inte gjort sen jag börja som hovslagare ..
Nu har man ju trots allt hållit på ett tag och fått erfarenhet som heter duga..
Livet leker och jag stormtivs med tillvaron ..
Just nu grejar jag mycket med vår klubbs tävling i Ulricehamn ..
 
KbWr Knallebygdens western ryttare
Så alla som vill se western ridning är välkomna till Ulricehamns ridklubb på Ubbarp fredag och lördag ..
 
Pingsthelgen 6/6-6/7 2014
Jag kommer stå i köket och servera mat ..
Det kommer finnas mycket goda ting att köpa till middag och till Kaffet :-) båda dagarna ..
Så har ni vägarna förbi ..
Kika in och hälsa på mej ;-) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback